2009. május 14., csütörtök


Dj Davesz: Szia Jolly ,hogy vagy ezeken a szép tavaszi napokon?

Jolly:Sziasztok!Köszönöm , jól vagyok !Tele vagyok inspirációval és ambícióval a jó időnek is köszönhetően.
Dolgozom a projecteken ,remixeken és a saját zenéken és igyekszem eleget tenni minden felkérésnek!



Dj Davesz : Hogyan jött neked a Jolly művésznév?

Jolly:Az elején ,mint általában mindenki én is próbáltam minél hangzatosabb művésznevet kitalálni magamnak.Volt több elképzelésem is ,de egy nyári napon döntenem kellett ,hogy mi legyen a művésznevem ,mert elkészült a Belocca – Indonesiára készített remixem és azt szerettem volna ,hogy azon a néven ismerjenek meg ,mint ahogyan azt kiadom a kezemből.
A polgári nevem Vígh Attila és a víg angol megfelelője a Jolly:).Innen jött a névválasztás.


Dj Davesz: Honnan jött neked, az hogy te dj leszel?

Jolly: Ez az egész nálam olyan 13 éves koromban kezdődhetett ,amikor először értem keverőhöz és lemezjátszóhoz. Később sulibulik majd házibulikat szerveztünk és már akkor tudtam ,hogy nekem ez lesz az életem.

Dj Davesz: A myspaceden a közelgő megjelenéseidet nézve láthatjuk ,hogy több hírességgel is dolgoztál együtt , mesélnél erről?

Jolly: Mostanában szinte minden erőmet és időmet leköti a stúdiózás a zenék gyártása . :)
Rengeteg munkát fektettem be és az elmúlt időszakban kamatozni látszik.
Több híresség és kiadó kért fel remix munkákra ,olyanok mint : Thomas Gold , D.O.N.S , Jerry Ropero ,Paul Thomas ,Belocca ,Muzzaik...www.myspace.com/djjollyspace

Dj Davesz: Van olyan ember , vagy emberek ,akiket példaképednek tartasz?

Jolly: Természetesen van. Stílusomat tekintve mindíg is a svéd vonal állt hozzám a legközelebb ,ezért megemlíteném : Axwell,Steve Angello,Pryda,...Deadmau5,Mark Knight,Dave Spoon,Funkagenda ,Workidz ,Belocca
és még rengeteg kiváló producert és dj-t sorolhatnék.

Dj Davesz: Belocca nevét említetted a kedvenceid között és úgy látom , már jelent is meg neki készített remixed ,ugye ez nem véletlen? :)

Jolly: Belocca az egyik producer ,aki legjobban segíti itthonról munkámat ...barátságunk kb 3 évre nyúlik vissza ,amikor egy közös ismerősünktől meghallotta az ATB nek készített remixemet .
Azóta már Túl vagyunk több közös munkán: Exacta & Belocca feat Korey Andrews - Lost in music , Belocca - White water (Jolly remix /Belocca Edit of Jolly's Birds On Fire Remix ) és még tervezünk párat. :)
Egyébként ő az egyik ,aki mindíg építő jellegű kritikával tud hozzájárulni a zenéimhez és rendszeresen játsza is őket fellépései alkalmával.




Dj Davesz: Mi volt idáig az -az elért eredmény produceri munkáidban ,amire a legbüszkébb vagy ?

Jolly: Büszke vagyok minden munkámra ,bár természetesen a közelgő megjelenések töltenek el a legnagyobb büszkeséggel a "Thomas Gold,Menck - Everybody be somebody" remixem pl a Ministry of Sound -nál fog napvilágot látni." D.O.N.S feat. Gloria Gaynor - Supernatural love " remixem pedíg D.O.N.S labeljénél a Kingdom Kome nál fog kijönni .

Dj Davesz: Ha jól hallottam Ibizán is játszották már zenéd ,hol és ki volt az ?

Jolly: Igen , Ibizán az Eden clubban Pete Tong népszerű estjén a Wonderlandon pörgette Gold Ryan a "David Morales - Needinyou "-jára készített átdolgozásomat. A track egyébként megjelent ,de sajnos Daviddal nem sikerült megegyezni ,ezért "Jolly - Joker " nevet kapta egy Dél Amerikai kiadónál a Supermusic Records égisze alatt.


Dj Davesz: Melyik része áll közelebb hozzád a szórakoztatásnak a warm uoplás ,vagy a főműsoridős játék ?

Jolly: Általában főműsor időben szoktam játszani és ez is áll hozzám a legközelebb ,szeretem amikor tombolnak az emberek és szeretek azon mesterkedi ,hogyan húzzam mégjobban az egekbe a hangulatot.


Dj Davesz: Egy adót fellépésed ellőt mit csinálsz?

Jolly: Minden fellépésemre általában rengeteget készülök ,igyekszem kihozni magamból a maximumot. Felmérem az adott klub közönségének elvárásait és aszerint írom kia cd-imet.

Dj Davesz: Végezetül :úgy hallottam volt szerencséd Csehországban fellépni. Mesélj erről légyszíves!

Jolly: Május 7. voltam kint játszani a Brno-i Fleda-ban Robert Babicz társaságában .
Nagyon jól sikerült a party ,annak ellenére ,hogy a csehek kikaptak a svédektől a jéghoki döntőn . :)Töretlen volt a partyhangulatuk és 800 fő körüli party jött össze.
Másnap Prágában játszottam a Touster cafeban Collins & Benham ,Chaab társaságában. Ez egy kisebb ,de annál hangulatosabb club .És a város is csodálatos ,mindenkinek ajánlom ,hogy látogassa meg ,ha teheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése